Building a brand is like building a home

> 29 06 2017

GOLDEN PALACE SPEELT NIET EENDER WAAR

Nadat het enkele maanden geleden het Golden Palace-budget won (Groep online casino’s, spelen en sportweddenschappen) onthult L!ELENS zijn nieuwe multimediacampagne, die sinds een paar dagen ‘on air’ is.

Rond het concept "Speel niet eender waar!" ontwikkelde het bureau een reeks humoristische situaties met personages die aan het spelen zijn op de verkeerde plaats. Een voice-over nodigt hen uit om liever te spelen met Golden Palace en in alle veiligheid te genieten van het spel.

 De signature "Wij nemen het spel ernstig" sluit elke spot af en benadrukt dat de online casino’s en spelen van Golden Palace het ethisch charter van de BAGO (Belgian Association of Gaming Operators) respecteren en voorstanders zijn van de ernst die deze speelse praktijk moet omringen. 

Deze campagne is gemaakt voor tv, cinema, radio en print.

Klant: Golden Palace - Casino & Sports
Contacten: Serge Menegalli, Julie Limbos, Tim Boonen
Agentschap: L!ELENS
Account Manager: François Vandeghinste
CD: Frédéric Pousset
Creatie (AD): Maxim Deliège
Creatie (CR): François Daubresse
Film Production Company: Ristretto
Producer: Lies Bronselaer
Director: Kris Debusscher
Radio production Company: Cobra
Photography Production: Uncle Bob
Fotograaf: Koen Demuynck
Post-production: Koen Demuynck

SEE MORE
CLOSE
> 27 06 2017

De L!ELENS-familie groeit sterk

Als antwoord op het toenemend aantal nieuwe klanten die het agentschap de laatste tijd mocht verwelkomen (Brico, Brico City, Golden Palace, Shopping Rive Gauche Charleroi, alsook verschillende activaties voor Alpro-Vandemoortele, Babybel etc.), heeft Lielens de laatste maanden 10 nieuwe talenten aangeworven.

V.l.n.r.: Frank Van Geertruyden (Account Director), Pascale Lahure (Art director), Amandine Hellin (Account Executive), Adrien Dewitte (3D designer), Flora Bakija (Receptioniste), Antonio Fernandez  (Project Manager), France Desbonnets (Senior graphist), François Vandeghinste (Account Manager), Laurence Meaux (Art Director) et Frédéric Pousset (Creative Director) maken dat de Lielens-familie nu 49 koppen telt.

> 03 04 2017 #multi-channel #print #radio #tv

GOLDEN PALACE. L!ELENS SPEELT EN WINT!

L!ELENS heeft na een pitch het budget gewonnen van Golden Palace, het online casino- en gamingplatform.
Dit omvat een gloednieuwe positionering en een nieuwe imagocampagne met tv-spots, print en radiospots.

Deze nieuwe campagnes starten op het eind van het eerste semester. 

> 20 03 2017 #print

Goed nieuws voor toekomstige mama’s en papa’s!

Gloednieuw, verbluffend mooi, lijvig, en vers van de pers… 5 maanden voltijds werk voor 5 mensen van ons bureau. 420 pagina’s. 8.345 foto’s. 450 gram originele en nuttige ideeën voor mama’s, papa’s en hun kinderen van 0 tot 13 jaar.

Binnenkort te ontdekken in alle Orchestra-winkels in België, Frankrijk en Zwitserland. 

> 16 03 2017 #tv

Je hebt veel meer batterijen dan je denkt: de sage gaat verder

In 2011 stelde het agentschap Bebat een nieuwe creatieve aanpak voor, gebaseerd op het idee dat batterijen die naar een Bebat-inzamelpunt worden gebracht daarna een nieuw leven beginnen. Het is daarom belangrijk ze terug te brengen.
De eerste spots van de sage toonden de transformatie van de batterij zodat die een nieuw leven kon beginnen door zich te ontpoppen tot een alledaags voorwerp zoals een fiets, een step of een schommel.
Nu, 6 jaar later, pikken 3 nieuwe spots het verhaal rond ‘nieuw leven’ weer op. Nu wordt de consument ook getoond dat iedereen thuis meer batterijen heeft dan hij denkt. Als je weet dat een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen gemiddeld 127 batterijen heeft, dan vraagt de boodschap “Je hebt meer batterijen dan je denkt” geen verdere uitleg.
> 20 03 2017

L!ELENS is op zoek naar een Account Manager (m/v)

Lielens is een globaal communicatiebureau in Brussel dat al meer dan 40 jaar actief is in België. Als full service agency werken we in heel wat verschillende sectoren, zoals FMCG, Retail, Tourism, Food, Recyclage, Energie, …

Om verder te groeien, zoekt Lielens een Account Manager

De functie 

  • Je werkt samen met een Account Director en bent de schakel tussen het agentschap, het creatieve team en de klanten.
  • In je creatieve en commerciële functie ben jij de gesprekspartner bij uitstek van onze klanten. Je begeleidt en adviseert hen en doet proactief voorstellen.
  • Je bent verantwoordelijk van een klantenportefeuille, van de briefing tot het processmanagement. Je werkt zelfstandig samen met de teams (strategische planning, creatie, DTP, media).
  • Je bent tweetalig NL/FR en hebt minstens 5 jaar ervaring in een communicatiebureau.
  • Dankzij je ervaring ken je als geen ander de uitdagingen van klanten, weet je precies waar het in marketing om draait en met welke middelen je de beste resultaten bereikt. Je evalueert de klantenbehoeften en stelt duidelijke, operationele communicatiestrategieën voor.
  • Je hebt een passie voor marketing, communicatie en reclame.
  • Met je analytische en synthetische geest werk je 360°-aanbevelingen uit (media, non-media, digitaal, sales promotion…).
  • Je bent contact- en luistervaardig en staat altijd klaar met advies en voorstellen. Je anticipeert op, en zorgt voor de goede werking van de plannen, met respect voor de deadlines en de budgetten.
  • Je bent een geboren onderhandelaar die de belangen van je klanten en van het agentschap verdedigt.
  • Met een combinatie van pragmatisme, dynamiek en responsiviteit vind je snel oplossingen. Oh ja, je bent ook stressbestendig !

Bij Lielens kom je terecht in een leuke, moderne werkomgeving en een hecht team waar humor, vitaliteit en wederzijds respect hand in hand gaan met onze dagelijkse uitdagingen. Voor onze klanten, halen we altijd het onderste uit de kan: Bebat, Luminus, Auto 5, Brico, Mars, Bel, Ferrero, Orchestra, Intermarché… Je kan rekenen op een marktconform salarispakket.

Ben je net als wij gepassioneerd door klanten?
Ben je geïnteresseerd in wat we je te bieden hebben? Mail dan snel je cv en sollicitatiebrief naar Tanguy De Prest (tanguy.deprest@lielens.be).

> 20 12 2016

ONZE 45 FAVORIETEN VOLLE PETROL TE ONTDEKKEN.

Als Europese hoofdstad met zijn Manneken Pis, zijn Grote Markt, zijn prachtige historische gebouwen, zijn enorm diverse wijken en zijn multiculturalisme is Brussel een stad vol buitengewone verrassende plekjes die beslist een bezoek waard zijn. 

Natuurlijk lijdt de stad Brussel onder de gebeurtenissen waarvan zij het slachtoffer was. Ze hebben ook een weerslag op het leven van de bewoners en de handelaars. 

Nu we enkele maanden verder zijn, is Brussel nog altijd een rustige en kosmopolitische hoofdstad waar culturen mixen, waar het fijn om te leven is en waar iedereen zich meteen goed voelt. 

 

45 Lielensiens gingen enkele leuke adresjes verkennen voor een ongewoon bezoekje aan Brussel. Ga je mee op pad met ons?

Je kan ook op deze link klikken om de kaart mobiel te bekijken.

> 13 09 2016

Kaas uit Zwitserland op de tafel van L!ELENS

Na competitie eind 2015, mag L!ELENS met genoegen een topper op het vlak van gastronomie, authenticiteit en vakkennis verwelkomen: Kaas uit Zwitserland. 

Het bureau mag een budget beheren met het oog op de communicatie en de promotie rond beroemde kazen van Zwitserse oorsprong: Gruyère AOP, Zwitserse Emmentaler, Appenzeller én andere kaasspecialiteiten als Raclette, Tête de Moine, Tomme Vaudoise en Vacherin. Vanaf nu tot eind 2016 loopt een generieke campagne voor Zwitserse kazen en starten er gerichte activation marketing acties voor de merken.

 

> 16 05 2016 #tv

Papa is er niet….

Het ene onderwerp is al iets moeilijker om over te communiceren dan het andere. Zeker niet makkelijk is de communicatie voor een farmaceutisch product als Tasectan. Dat is een middel tegen… diarree.

Opdracht geslaagd met deze nieuwe tv-spot voor Tasectan. Dit is een vervolg op de saga die twee jaar geleden begon op de radio rond hetzelfde concept: papa is er niet op de leuke momenten van het leven… Doodgewoon omdat hij vastzit… in het toilet…