By Sector >
By BRAND >
By Activity >
No Filter >
 
16/03/2017 #tv

Je hebt veel meer batterijen dan je denkt: de sage gaat verder

In 2011 stelde het agentschap Bebat een nieuwe creatieve aanpak voor, gebaseerd op het idee dat batterijen die naar een Bebat-inzamelpunt worden gebracht daarna een nieuw leven beginnen. Het is daarom belangrijk ze terug te brengen.

De eerste spots van de sage toonden de transformatie van de batterij zodat die een nieuw leven kon beginnen door zich te ontpoppen tot een alledaags voorwerp zoals een fiets, een step of een schommel.

Nu, 6 jaar later, pikken 3 nieuwe spots het verhaal rond ‘nieuw leven’ weer op. Nu wordt de consument ook getoond dat iedereen thuis meer batterijen heeft dan hij denkt. Als je weet dat een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen gemiddeld 127 batterijen heeft, dan vraagt de boodschap “Je hebt meer batterijen dan je denkt” geen verdere uitleg. 

28/04/2015 #tv

Stilte, we draaien!

Dit is de 3de aflevering in de saga ‘Metamorfose’, die toont hoe gebruikte batterijen een nieuw leven krijgen. Zo beschermen we onze planeet.

Deze versies hebben een paar nieuwigheden in petto: menselijker, realistischer, een ander verhaal… Maar wel in dezelfde spirit als de andere episodes. 

22/10/2014 #activation #event

Een exclusieve after work party in de “Fabuleux Jardin du Soir” voor een unieke ecologische ervaring

In het kader van een sensibiliseringsproject over duurzame ontwikkeling, een initiatief van het dagblad Le Soir en Bebat, met de hulp van L!ELENS, krijgt een Brussels bedrijf de kans om een unieke ecologische ervaring in de stad te beleven: een exclusieve after work party in de “Fabuleux Jardin du Soir”, in de tuinen van het park van Maalbeek, een groene long van 6.000 m² in hartje Brussel.

Bebat en Le Soir bundelen hun krachten op het vlak van duurzame ontwikkeling met een exclusieve after work party voor het bedrijf dat de meeste gebruikte batterijen inzamelt!

27/07/2014 #digital #social #web

Gaat u met vakantie deze zomer? Laat uw gebruikte batterijen niet in uw huis slingeren!

Creëer uw eigen zakje en win een Nikon 1S1.

Facebook-actie ondersteund door RTB.

01/01/2014 #tv

Nieuw Leven campagne

Vervolg op de eerste tv campagne waarbij Bebat verschillende voorwerpen toont die na recyclage uit lege batterijen gemaakt kunnen worden.

SEE MORE
CLOSE
01/01/2013 #tv

Metamorfose campagne

Bebat geeft lege batterijen een nieuw leven. In 3 tv spots wordt aan de kijker getoond welke soorten batterijen er naar een Bebat inzamelpunt moeten gebracht worden en uitgelegd wat er met deze binnengebrachte batterijen gebeurd.

De metamorfose van een lege batterij in een vlinder symboliseert het nieuwe leven dat de batterij krijgt dankzij Bebat die ervoor zorgt dat elke binnengebracht batterij gerecycleerd wordt.

SEE MORE
CLOSE