By Sector >
By BRAND >
By Activity >
No Filter >
 
19/09/2017 #tv

L!ELENS ontwerpt de nieuwe tv- en radiocampagne voor tien jaar EGGO

Het doel van deze nieuwe reclamecampagne, die in oktober op antenne gaat, is niet zozeer de naamsbekendheid van het merk te vergroten. EGGO communiceert al tien jaar lang geregeld over zijn concept op tv, op de radio en via promoacties in huis-aan-huisfolders.

Deze nieuwe campagne wil EGGO vooral positioneren als DE partner die zijn klanten perfect begeleidt, van het project tot de levering van hun uitgeruste keuken. 

SEE MORE

Uit kwalitatief onderzoek van EGGO blijkt dat een van de belangrijkste obstakels voor klanten om een nieuwe keuken te bestellen de vrees is voor een slechte service, slecht advies, slechte begeleiding. Tussen de aanvraag van informatie, een eerste offerte, de ondertekening van de bestelbon en de uiteindelijke plaatsing van de keuken zitten soms 8 tot 10 weken. In die tijd kunnen er bij de klant heel wat twijfels ontstaan (Heb ik wel de juiste kleur of materialen gekozen? Zal mijn keuken op tijd geleverd worden? Wanneer moet ik mijn oude keuken afbreken? Zal mijn nieuwe keuken goed geïnstalleerd worden? En hoe zit het met het loodgieterswerk en de toestellen?...)    

Om daarop in te spelen, volgt EGGO nu een 100% "consumer centric" strategie. Op een webportaal vindt elke klant alle informatie over zijn project, zijn bestelling (besteloverzicht, plannen, realtime productieschema's, bestelstatus op alle productieniveaus, belangrijke leverings- en installatiedata enz.) maar ook praktische informatie, tips & tricks en inspirerende seizoensrecepten die op een automatische en intuïtieve manier een permanent contact met de klant creëren.   

De klant beleeft zo een unieke en serene EGGO-ervaring, van het moment van zijn bestelling tot de levering. Hij krijgt het aangename gevoel écht als klant behandeld te worden en op elk moment te weten hoe het staat met zijn bestelling.

 

De nieuwe tv-campagne van EGGO

Om die nieuwe customer experience origineel en creatief vorm te geven, ontwikkelde L!ELENS voor EGGO een nieuwe tv-spot rond het concept "obsessie".

In de spot zien we een jonge vrouw die overal haar nieuwe droomkeuken ziet: in haar dressing, in haar auto en zelfs op het werk… Ze denkt dat ze hallucineert, maar eigenlijk is ze zo bezeten door haar keukenproject dat ze het overal ziet.

Door de creatie en installatie van haar keuken toe te vertrouwen aan EGGO kan ze op beide oren slapen. Het bewijs: op het einde zien we haar met een grote glimlach in haar nieuwe uitgeruste EGGO-keuken. 

CLOSE
27/02/2014 #multi-channel #PoS #print #radio #tv

Eggo werd geboren bij L!ELENS

In 2007 ontwikkelde het bureau het logo,  de grafische identiteit en de kick-off-campagne voor dit Belgische merk van inbouwkeukens. De keuze voor een up-scale design imago in een concurrentiële context die gedomineerd werd door Ixina en Ikea lag aan de basis voor het succes van Eggo  dat over 40 showrooms beschikt en meer dan 15.000 inbouwkeukens per jaar verkoopt.

SEE MORE

LOGO

 

BRAND BOOK

 

CATALOGUS

 

 

OPENING RADIO SPOT

 

LANCERING TV SPOT

CLOSE