By Sector >
By BRAND >
By Activity >
No Filter >
 
27/06/2018 #activation #PoS

Back to School

Zoals elk jaar is september een heel belangrijke periode voor Alpro. De kinderen gaan terug naar school. De link naar Alpro klinkt heel logisch, maar toch heeft Alpro sinds 2 jaar een aangepaste strategie. De kinderen mogen steeds minder frisdrank of dranken met smaakjes meenemen naar school. Daarom focust Alpro zich meer op het vieruurtje. Na een lange dag op school mogen de kinderen zich even verwennen met een natuurlijk drankje boordevol smaak. Vandaar het nieuw concept: “Lekker thuiskomen”. 

Ook vergeten we gedurende deze periode de ouders en dan vooral de mama’s niet. Voor hun bestaat het concept “Goede morgen”. Want september is een cruciale maand om de ochtendroutine terug te vinden. Ook is dit het moment van de goede voornemens om het schooljaar op een evenwichtige manier te starten.

Alpro heeft bewust gekozen om met onmiddellijke kortingen te werken en niet met gadgets. Dit om hun milieubewustzijn te benadrukken, want met gadgets werken is niet altijd even goed voor de natuur.

L!ELENS heeft ingestaan voor de conceptuele reflectie en de uitwerking naar het materiaal in de winkels. Ook staan we in contact met de drukkers voor een goede levering van kwalitatief materiaal en de juist codering.